By Peter Carlsson

Tankar, reflektioner och hugskott.

Ännu en blogg

Ja, så var det gjort. Jag har gjort som ”alla andra” – startat en blogg.

Inte för att det är något särskilt ämne som får det att klia i fingrarna och tvingar mig att skriva flammande inlägg i etern. Utan egentligen mest för att det känns som att jag faktiskt ”borde” ha en blogg. Om man som jag har skrift och språk som arbetsverktyg vore det själva fan om man inte också upprätthöll en blogg …

Jag vet inte. (För övrigt av Språktidningen påstått Sveriges vanligaste mening.) Men så här tänkte jag: Jag startar en blogg, så får vi helt enkelt se vad som hamnar i den. Kanske blir det mycket, kanske blir det intressant för andra. Eller betydligt mindre och kanske dessutom fullständigt ointressant för andra. Det får tiden utvisa.

Över och ut! 

Postat i:Allmänt, , ,

Jag stödjer projektet Gula hund

Bekämpa främlingsfientlighet!

Vi gillar olika!

Följ mig på Twitter

Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

