By Peter Carlsson

Tankar, reflektioner och hugskott.

Om det egna varumärket

Min kollega Sanna skriver ofta bra och tänkvärda inlägg på sin blogg. Ett av de senaste i raden handlar om det personliga varumärket:

Vi lever dessutom i en tid där det personliga varumärket blir viktigare och viktigare. Världen runtomkring oss blir mindre och mindre samtidigt som flödet av information blir större och större. Mitt i allt detta ska jag som ensamföretagare försöka synas och nå fram till de som kan tänka sig att anlita mig och den kunskap jag har. Klar att man då börjar fundera på sig själv, sitt företag, sin profil och sitt varumärke!

Det är ett intressant inlägg som tar utgångspunkt bland annat i ett samtal oss emellan men även i dessa tips. Man kan resonera länge om och kring det personliga varumärket, och kalla det vad man vill, men till syvende og sidst är det det enda kapital vi har som på riktigt är vårt.

Postat i:Allmänt, Arbete, Personligt, , , , , ,

Jag stödjer projektet Gula hund

Bekämpa främlingsfientlighet!

Vi gillar olika!

Följ mig på Twitter

Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

